poniedziałek, 8 lipca 2013

Nagroda Specjalna w XX Tarnogórskim Konkursie Poetyckim im. ks. J. Twardowskiego

Otrzymałem nagrodę specjalną za wiersz „Świeca” w XX Tarnogórskim Konkursie Poetyckim im. ks. Jana Twardowskiego pod patronatem Burmistrza Tarnowskich Gór. Jako, że ze względu na duże oddalenie miejscowości, w której był organizowany nie mogłem się tam osobiście udać po odbiór nagrody. Przysłano mi ją więc pocztą. Oczywiście oprócz dyplomu otrzymałem jeszcze trzy książki: elegancką wersję „Pana Tadeusza” pióra Adama Mickiewicza, „Wielką Księgę Malarstwa” oraz tomik ks. Twardowskiego „Tylko miłość się liczy”. W paczce znajdowały się jeszcze almanachy pokonkursowe, w których wystąpiłem z nagrodzonym wierszem „Świeca” oraz płyta z muzyczną wersją wierszy Andrzeja Kanclerza(tamtejszego poety), który obchodzi trzydziestolecie pracy twórczej. 
 
 

3 komentarze: