niedziela, 30 listopada 2014

Książka pokonkursowa XII OKL im. A. Bartol

Właśnie ukazała się pokonkursowa książka XII Ogólnopolskiego Konkursu Literackiego im. Agnieszki Bartol „Ja i mój świat” Piła 2014, w którym mój tryptyk „Z opuszczonego miasta” (który został już na blogu opublikowany) zdobył III nagrodę. W książce znajdują się utwory wszystkich laureatów, a na końcu przedstawiona jest sylwetka 12-letniej poetki Agnieszki Bartol. Posiadała ona niezwykłą wrażliwość i gdyby tak szybko jej nie zabrakło to na pewno byłaby teraz znana.
Wśród utworów innych laureatów najbardziej spodobały mi się wiersze Jacka Michała Cholewińskiego. Prostota słów wydobywa niezwykłą głębię. Każde słowo jest przemyślane i działa porażająco. Ta poezja „wbija w fotel” jak zauważyła przewodnicząca jury Małgorzata Karolina Piekarska bez wskazywania na konkretną osobę.
Z tyłu książki znajduje się też fotografia zdjęciowa z gali konkursu, gdzie jestem na kilku zdjęciach, ale najbardziej jestem zadowolony ze zdjęcia z moją klasą.
Podziękowania z głębokim uszanowaniem dla jury za docenienie moich wierszy. Każde podobne wyróżnienie w konkursie jest dla mnie zaszczytem i przekonaniem, że coś w moich utworach jest.




odbierając nagrodę (fot. Wioletta Gaujard)

z klasą i burmistrzem Wronek Mirosławem Wieczorem (fot. Wioletta Gaujard)

zdjęcie laureatów (fot. Krystyna Szymańska)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz