piątek, 19 kwietnia 2013

Salonik Literacki „Światy Młodością Pisane”

19 kwietnia 2013 odbył się Salonik Literacki „Światy Młodością Pisane” organizowany przez Stowarzyszenie „Open Art” i Muzeum Stanisława Staszica w Pile. W Spotkaniu oprócz mnie uczestniczyło jeszcze siedmiu Młodych Twórców: Marta Dec, Karolina Furmańczyk, Łukasz Graczkowski, Rafał Kot, Andrzej Jan Rubik, Kinga Wasilewska, Paulina Wawrzyńczak. Widownia była wypełniona po brzegi. Salonik rozpoczęła Pani Monika Siwiec witając wszystkich przybyłych.
Każdy z twórców przedstawił swój niekonwencjonalny, poetycki biogram. Następnie rozpoczęło się odczytywanie wierszy, które były przeplatane muzyką w wykonaniu Karoliny Furmańczyk(skrzypce), Marty Dec(flet), Marcina Mechlińskiego(gitara). Ja zaprezentowałem się w trenach „(III) Tren z Życiorysem”, „(VI) Tren – Rocznica”, „(VII) Tren – Wieczna Rozłąka”. Na koniec organizatorzy wręczyli nam(młodym poetom) małe upominki(słodkości + tomik Ewy Nowakowskiej) i podziękowały wszystkim, a w szczególności Pani Zuzannie Przeworskiej, która wprowadziła nas w krainę poezji. Pani Przeworska zaprezentowała prowadzącą Monikę Siwiec, która też latała pod skrzydłami „Pegaza”(Klub Literacki Pegazik w MDK Piła) i współorganizatorkę Małgorzatę Białą, artystę-plastyka. Po zakończeniu spotkałem się z wieloma przychylnymi mojej twórczości opiniami. Ktoś bodajże nawet się popłakał.
Kto nie był niech żałuje :)






1 komentarz:

  1. Było pięknie ;) Serdecznie pozdrawiam i gratuluję! :)

    Andrus

    OdpowiedzUsuń