niedziela, 23 czerwca 2013

Publikacja w gazecie "Victor Gimnazjalista"


Zostałem doceniony przez Pana Ludwika Janiona prowadzącego w gazecie "Victor Gimnazjalista" rubrykę "Śliwki w kompocie", w której mają zaszczyt zawitać młodzi poeci i zostałem w niej wydrukowany.
Od razu mówię: krytyka mi nie straszna, zawsze pomaga. Czasem oburzająca reakcja odbiorcy jest właśnie tym zamierzeniem, a czasem nie. Przyjmuję każde słowo i wyciągam z nich wnioski.
Wiele razy słyszałem od wielu osób, że piszę o tematach, które są trudne. Czasem mi nie wychodzą, więc pozostawiam wiersz w spokoju dopóki dojrzeję do zagadnienia, aby go dokończyć. 
Numer gazety 13(341) w 2013roku jest dostępny w sprzedaży do 3 lipca, więc kto jest zainteresowany może  ją zakupić. Zapraszam.
   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz